نیکانیکا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

نیکا ، دختر شیرینه ما

۶ ماه اول

1390/11/14 16:37
نویسنده : ستاره
444 بازدید
اشتراک گذاری

تو ٦ ماه اول تو داشتی خودت رو به این دنیا عادت میدادی . مخصوصا که شما هم یک ماه زود به دنیا اومدی بدجور عجله داشتی .به خاطر همین زود اومدنت من خیلی اظطراب کشیدم عزیرم ولی خدا رو شکر هیچ مشکلی نبود و شما صحیح و سالم از بیمارستان صارم مرخص شدی.

حدود ١ ماه پیش مامان جون اینها بودیم تا من از اون حال و روز بعد از زایمان در بیام و از مامان جون و خاله سحر یاد بگیرم که چجوری از شما نگهداری کنم .

از همون اول فقط شیر مادر خوردی و لب به شیر خشک نزدی من خیلی سعی کردم به شیر خشک عادنت بدم ولی نشد و الان خوشحالم که نشد . لب به شیشه و پستونک هم نزدی قربونت برم که حرف حرفه خودت بود.

از اول نی نییه ساکتی بودی غیر ازوقتهایی که گاهی دلدرد داشتی اصلا گریه نمیکردی .

الان بیدار شدی قشنگم صدام میکنی که باهات بازی کنم بازم مییام مینویسم

عکسها مربوط به ١ماهگی

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان کیان
14 بهمن 90 15:18
چه دخمل نازی دارید ماشاالله خدا حفظش کنه